Hadiah buffday.

Hey lovely people! U just got back from a 4 day course di Melaka. Memang best kursus ni. Sebab apa? Sebab I don't do shit! Haha, seriously. I'm a filler, so I pergi pun sebab gantikan tempat orang lain. The course had nothing to do with me what so ever la kan. So memang best lah, tido, makan, attend the course whilst I facebook-ed haha. Gile la!
Anyways, bosan tadi, and we stopped somewhere and I decided to buy me something for my overdue birthday.


Dah berbelas hari, baru tergerak hati nak beli hadiah untuk myself. I asked myself before, what would I want for my 28th birthday? And my guys told me to want good health of my parents, my sisters and my students. And I am done, but seeing Fakhrul using the Nokia E71, memang terdetik la nak beli, cuma masa tu just terfikir jer. I thought of a trade in. Seriously, Sony Ericsson SUCKS big time! But I'm ok lagi, cuma lately I bengang sebab line internet I slow gile! I wonder if its because of the phone.

So anyways, tengok je kat kedai HP, ada model tu, I terus nak beli. Tapi I beli Nokia E63 sebab I tak perlukan 3g phone. I'm using Digi Internet Unlimited (I'll blog about this later), and E63 is within my budget. Now, this may sound out of hand, but I always, always researched before I do anything. Kali ni tak sempat pulak . So takpe la I fikir kalau I tak beli masa tu, memang I tak beli dah. I ni jenis spur of the moment kinda person ok! So beli la masa tu. Naseb ada cash, malas nak swipe dan pi ATM.

So masa balik ke Johor tu ah, I godek serba-serbi. Masa tu nak cepat sebab bas dah tunggu, naseb la Mas temankan I *love u girl! Then I said to myself, this phone better not be faulty! Coz I beli somewhere kat Ayer Keroh I think. Haha. Gile aku neh. So I request settings and shit. To my suprise, it works wonderfully with my internet lines. Ok 'works wonderfully' might be an understatement ok! IT WAS GREAT! Laju gile ok! Sampai ke ulu ni pun laju. Fuhhh I rasa puas hati sangat-sangat! Tak tahu nak cakap apew! Puas hati.

Dah lah I tak boleh takde internet neh! Internet is a must for me! That's the way I communicate with my friends and family. Lagipun semua orang ada muse memasing kan! Ada ske makan, ada ske anak ikan... I skeee facebook! and the ability to interact with other people! Takde la macam katak bawah tempurung kaedahnye kan!

Oh anyways, happy buffday to me! =)

4 comments:

junemango said...

nok.. bkn main blogging kau yer... nicey to see u here... happy blogging.. bleh aku baca blog kau slalu kan,.. update la byk2..

Lady Dyla said...

hey! saya mahu jg hadiah seperti ini!!

Ted Writes said...

June - biasa2 jer

Ted Writes said...

Lady Dyla - Huhu best hp neh!